יום שני, 23 במאי 2011

Pure Color Crystal - Peach Paradise

מה יותר מתאים מלסקר בפוסט הראשון שלי (בבלוג הראשון שלי) אם לא שפתון חדש של אסתי לאודר שזה עתה יצא?
אז הנה אני מתחילה...

לאחרונה התקיים מבצע משתלם באחת הרשתות, על איפור וטיפוח של החברות היוקרתיות. רציתי לנצל את המבצע הזה ביומו האחרון כדי לרכוש שפתון חדש של אסתי לאודר מסדרת Pure Color Crystal, ממנה יש לי כבר שניים. (Crystal Baby ו- Crystal Rose) כשהגעתי לחנות הופתעתי לגלות שעל הסטנד הוחלפו חלק מהגוונים הקודמים בחדשים. הגוון אותו רציתי - Crystal Coral, כבר לא היה קיים... 
אז עשיתי מה שכל בחורה היתה עושה במצבי- נכנסתי לפארם הקרוב כדי לראות מה קורה אצלם. גם שם הוחלפו השפתונים לקולקציה החדשה אך להם היה היצע רחב יותר של גוונים.

את עיני תפס גוון בשם Peach Paradise, (מס' 36 בסדרה) שצבעו נראה מאד דומיננטי במבט ראשון אבל אחרי שניסיתי אותו עלי, התקבל צבע מקסים ועדין. מעין אפרסק וורדרד, קצת קורלי (אך לא לכיוון הכתום) שהאיר ברגעים ספורים את פניי וזאת תודות גם לגימור השקפקף-שימרי שלו. יש לו צבע קייצי ו"שמח" שבהחלט הולך לשמש אותי בעונה זו. עדינות הצבע שמתקבל על השתפיים הופך אותו ללביש ופרקטי, שפתון יומיומי אך מיוחד. 

המרקם, כמו כל השפתונים בסדרה זו, הוא נעים ולחותי וזה פרט חשוב בשבילי כי לצערי יש לי שפתיים מאד יבשות. אך היות והוא לחותי במיוחד, העמידות שלו נמוכה ויש צורך לחדש אותו לעיתים קרובות.

החיסרון היחיד שאני מוצאת בסדרה זו הוא המחיר- 140 ש"ח לפני הנחה. (ולרוב יש הנחה מסוימת, גם אם קטנה.)



ותודה למרינה מ- ThereIsBeautyInAllOfUs על טיפ הצילום:)


5 תגובות:

  1. הוא נראה מהמם...אולי תצרפי סווטש?

    השבמחק
  2. בבקשה! תמונה שנייה יותר טובה מראשונה. הוא נראה מהמם!

    השבמחק
  3. תתחדשי! סדרה נפלאה יצרו שם באסתי לאודר. הקורליים מאירים את הפנים. יש את הקריסטלים שאת אוהבת, ניסיתי אותם והם מאוד נעימים על השפתיים אך עדינים. אני אוהבת צבע עם יותר נוכחות ולכן לקחתי את הקרמי, מס 53. לחותי, מבריק ונשאר יותר זמן על השפתיים. אשמח אם תבקרי אצלי ותתרשמי
    iefrati.blogspot.com

    השבמחק